inte kallt, friskt.

- 13 grader här hemma, det knarrar ordentligt under skorna och det har varit strålande sol som blänkt mot all snö. DET kallar jag vinter. Så mysigt. Och kallt om ni frågar mig utan vinterskor. Bra dag på jobbet slutade tidigt. Ner till tumba c för att alltid vara ute i sista sekund och köpa julklapp till kvällens lagjulafton. Haha. Bra blev det nog.
Nu ska jag vila mig lite, har ont i huvudet men tonight is gonna be a good night, right? Rimmar.
Annars i helgen, ingen aning. Tar det som det kommer.
Matchen vann vi iallafall med 22-14. Fick spela i 8 grader kallt!! Japp det var lite små kyligt. Eller nej inte kyligt, väldigt FRISKT. Spelade väl sådär från min sida, är i VÄRSTA svackan. Det är inte ens kul. Blä. Kan jag komma ur den snart eller. Men ett rackarns mål iallafall.
Skönt med vinst då vi nu har juluppehåll. Vi behövde det här.
Nej vila sa jag.



så bortsprungna katter ropar tillbaks...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Tjena tjejjen. Jassa ni vann det var val skit bra. Vi har allt annat an kallt minst 35, det steker som fan o jul stammning finns inte fast dom idag har pyntat upp dinning room. Borjar jobba snart igenmen ska forsoka kolla mail o sa oftare nu nar vi antligen ar 4 i teamet igen. Firar julen At Sea o Nyar pa vg till Similan. Ska forsoka ha sms kontakt till Jul

Puss o kram

2009-12-19 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback