hörde jag nyårsafton.

Jag har inte mycket att säga faktiskt. Micke fyllde år i förrgår. Och det var nog den längsta dagen i mitt liv tror jag. Att jag inte dog är en jävligt bra fråga. Eller iallafall mådde sämre. Skärholmen med Laine och Cassandra för att inhandla nyårsoutfiten. Mötte även upp Emma och Stoffe på plats. Lite shopping och mat. Trevligt trevligt. Hem dumpa grejerna för att sedan vända i dörren och åka mot Rönninge pizzan där vi skulle träffas allihopa.
Vi hade verkligen mysigt men man var lite seg trots allt. Hård dag följt av en hård kväll. När dom stängde där åkte vi vidare till Stoffe för efterfest kl 22. Haha. OM det blev efterfest. Kl 10.30 var det läge för sängen.. Att ingen däckade, spydde eller dog är jätte konstigt. Alla höll igång.
Så grattis Micke! Du fick en födelsedagsfest om något.
Vaknade igår kväll vid kl 18 och sedan åkte jag till Stoffe för att glo på massa filmer med Emma och Stoffe. Man gjorde inte många knop och vid kl 00.30 fick jag skjuts hem för att försöka sova. Det gick sådär. Men till slut somnade jag. Vaknade ganska tidigt idag fast jag trodde att jag skulle sova bort hela dagen. Tur var väl det.
Pappilu har ringt en sväng också och önskat gott nytt år. Saknar honom väldigt mycket.
Kvällen kommer spenderas hos Nattis och Viktor med middag och sådana trevliga saker. Synd att alla är så splittrade ikväll, vill ju fira tillsammans med alla. Men man kan inte få allt här i världen. Det är trist faktiskt.
Men jag tror på en bra nyårsafton! Så grått nytt hår på er!! Mitt 2010 ska bli ett BRA år. 2009 var inget att hänga i granen. Så det kan väl egentligen inte bli sämre. Eller?



bly i tärningarna, du kan inte vinna...

Kommentarer
Postat av: Bertis

Jha ja det festas en del marker jag...Ha ha. Vi hade ju ocksa lite fest me crewet och passagerare, javligt ballt nar vi va i pattong vid 12 pa natten. fick en del ol av vissa gaster och sent i sang men inen fara de va ju dykar daX pa morgonen sa.....

Puss o kram fran pappilu

2010-01-02 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback