helt slut.

Riktigt jävla trött idag. Fy fan. Inte okej ens. Men imorgon onsdag och halva veckan gått. Och torsdag ska jag ju inte ens vara på jobbet. Julbord MED jobbet imorgon kväll istället dock. Man kommer aldrig undan helt enkelt. Just nu känns det dock sjukt jävla bra med det.
Men just nu är jag inte taggad till nånting. Vill bara lägga mig i sängen och sova för natten. Så slut är jag för tillfället. Och det är bara tisdag. Hur ska detta sluta?
Nä ladda gärnet med lite håkan h nu innan träning för att palla. Huvudvärk har man också. När fan ska jag bli väck den? Aldrig verkar det som. Jo igår en liten sväng. Annars, alltid.
Just live with it.



sprid ut bensinen över solnedgången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback