handbollsfri, vad är det.

Ja kvällen blev väldigt konstig. Jag var inte alls peppad, mest trött. Ni vet när man alltid håller igång så kommer tröttheten efteråt. Det kändes igår kan jag säga. Men till slut kom man igång iallafall. Riktigt trevligt hos Iida. Skönt att träffa lite nytt folk. Och så blev det ett kärt återseende med Acke som jag inte träffat sedan han lämnade Mallis. Då bor han ändå i sthlm som jag. Haha. Man är inte as bra på att hinna träffa folk så är det bara.
Drog till stan som var en RIKTIG flopp. Men någongång måste det väl bli så också. Så man vet när det är riktigt roligt.
Idag är det söndag och jag tänker inte göra många knop. Bara njuta av att det är söndag. Eller snarare ha ångest över att det är måndag redan imorgon.
Ibland blir det bara för mycket. Det har jag märkt. mentalt kan man inte ta allt. Tydligen. Just nu kan jag inte göra mer än mitt bästa. Som jag alltid gör. Det är en period just nu som det inte är som det brukar. Vill bara komma ur det, helst igår.





Mina nya tatueringar jag gjorde i fredags också, som jag lovade lägga upp bilder på. Känns så himla bra.

Tur att man kan roa sig med att titta på handboll på tv när man inte lirar själv. För en helg utan handboll finns inte för mig. Handbollen betyder väldigt mycket.

det är på alla framsidor, och jag förstår honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback