det låter som nån går på dig.

Hann inte ens blogga igår. Helt stört, när hände det senast om man inte räknar med Mallis. Hem från jobbet, äta, duscha, göra sig i ordning, skjutsa mammilu till folkets hus där det skulle vara lite fest och hon skulle jobba lite. Sedan for en väldigt trött jag hem till Jimmy Ö med noll inställning eller ork. Men lite redbull så ordnar sig det mesta. Jag orkade minsann hela kvällen. Hell yeah. Trodde jag verkligen inte med tanke på huvudvärken samt tröttheten som sprungit ikapp mig som Bolt själv.
In trillade det lite folk, även nytt folk så det var himla trevligt. Man tackar inte nej till att lära känna nya galningar. Och efter lite dricka och stress från vissa som redan satt på club passion, skynade vi oss dit. Var dom där? Icke. Endast några gamla alkisar som trivdes med den då tysta musiken och en kall öl.
Hm, hörde vi hemma här just nu? Nej inte någonstans. Och några samtal senare om vart våra vänner dragit insåg vi att här blir vi kvar. Vi fick helt enkelt bli festen. Det blir inte roligare än vad man gör på sig. Eller hur är det där?
Så vi körde på i våran takt. Några tydligen lite föör fort. Själv höll jag mig rätt chill då det väntades match idag. (Som knappt bör nämnas då det gick raka vägen till helvetet för att stanna.)
Så fullt ös och det var verkligen skit kul. Slutade med en bussresa utan dess like, men väldigt kort. Sedan tydligen efterfest och ja, det blev som det blev. Ganska mycket folk och stoj. But i like it!
En riktig toppen fredag måste jag säga. Början och slutet bäst av fredagen, det där emellan behöver inte ens kommas ihåg.
Idag tydligen ingenting på agendan mer än match.
Har också haft mitt körkort i över 2 år nu! Yes! Tiden går fort när man har roligt..



du inser snart igen, att det inte är första gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback