bonde söker fru onsdag.

Hej och hå, veckan bara går. Haha. Ja det går minsann undan. Är det snön som gör det kanske? Vad vet jag. Kallt är det iallafall. Fryser konstant. Inatt hade jag dock hög feber, fick ligga med supertjocka strumpor tshirt, duntäcke och mitt överkast för att jag frös. Och ÄNDÅ frös jag. Haha. Jag är hopplös annars och vad blir det inte då med feber.
Kanon dag i skolan, det bara flöt på.
Har fått tillbaka mina 3 par skor som är favoriter idag från omklackning. Dom var KATASTROF. Men är det favoriter så används som flitigt. Haha. Skor och jag är ju som gjorda för varandra.
Så ikväll blir det mys med mammilu och Bonde söker fru. Och självklart allt för att bli kry. Har ju match imorgon hemma i skogsängshallen kl 20.45 mot Tyrold. Får jag INTE missa.
Skönt iallafall att onsdagen snart är över och snart är helgen här.
Visst har jag blivit något positivare? Har nämligen hoppat över en del irritationsmoment som ligger just nu. Hoppas på svar snarast.



alla mina vänner har gett upp sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback