2 tatueringar till.

SÅDÄR! Nu har jag gjort två till tatueringar. Jag är ruggigt nöjd som alltid. Kan meddela att bilder kommer. Im happy! Jag gillar att vara hemlighetsfull, så jag ber om ursäkt att jag inte sagt något till någon. Muhaha. Det här älskar jag.
Kanon dag på skolan också. Finally goda nyheter. Im in.
Fantastiska fredag säger jag bara! SOM jag har längtat. Ska dock inte göra så mycket av den här kvällen mer än njuta av heeelg. Och oja mig över mina benhinnor som nu sagt ifrån igen. Men äh det går väl över. Hörde jag helg? Imorgon, då är det kalas. Dagen kommer tillbringas med Angelica och Carro och julbak. Myyys. Och fekke på kvällen. Bra bättre bäst. Spelledigt i helgen. KAN behövas, det kände vi allihopa. Men man kommer ju sakna laget. Haha. I ur och skur.
Så här hemma har vi också givetvis årets hetaste julkalender, TRISS. Jag och bror min delar, hittills har jag vunnit 60 kr på 2 dagar. Haha. Fortsätt så! Jag tycker iallafall det är trevligt när man får skrapa lite.
Plötsligt händer det.



för jag var nere men uppe på fem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback