en lördag med 50års fest.

Gårdagen blev inte alls som det var tänkt. Men jag tror att den blev roligare än om det blivit som det var tänkt från början. Det var en riktigt seg kväll och ingen ville hitta på något för att dom var sega från våran kväll i Salem. Så när jag ledsnat på att sitta hemma och tråka helt själv (som faktiskt var ganska skönt för en gångs skull) gick jag in till grannen där det var ett jävla hålligång. Han hade ju fyllt 50 så det var stor kalas. Träffade många som man vuxit upp med unga som gamla så det var riktigt kul. Det kändes nästan som när man var liten och det var fest med föräldrarna. Fast nu fick även vi barn också vara med på samma villkor. Vi och våra grannar har hållit ihop sedan dackefejden så vi har hunnit en del. Men gamlingarna röjde på bra precis som vanligt så det var kul att vara där. Lite annorlunda jämfört mot vad man brukar göra på helgerna om inte annat. Man kan behöva lite variation. Och senare i höst är det ju 50års fest igen, fast då är det min pappilu som ska firas. Lär ju bli samma stuk på fest eftersom det kommer nästan samma folk.
Jora lyckat var det nog minst sagt tror jag. Bilderna jag tog säger ganska mycket om kvällen.
Och idag behöver vi inte bry oss om middag då det blev över så mycket lasange från igår som vi fått in hit. Muumms.



du har varit ute i världen i flera år...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snyggt :P

2009-08-24 @ 11:22:44
Postat av: angelique

alexandra: haha du lyckades blunda på alla korten! :P

2009-08-24 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback