söndag på mallis.

Yes återigen söndag, dagen vi gillar här. Eller iallafall gör jag det. Starta dagen med en smarrig smörgåstårta mamsen lagat med kärlek och avslutar med Gazoline på Casablanca (eller ska jag säga castaplanka?) Det beror nog på vem jag pratar med för tillfället antar jag. Nåja, jag har iallafall kommit så långt med min dag att jag ätit smörgåstårta. Och faktiskt hunnit se två avsnitt av parlamentet samt filmen Taken, mycket bra film by the way. Jag ska försöka ha som mål om jag har mycket tid över att se klart alla filmer jag har på datorn. Kan bli svårt faktiskt nu när jag tänker efter. Men alla serier blir ännu värre då jag har 4 säsonger av House att klämma igenom. Puh. Det kanske är ett bra tecken dock. Skippar sol och bad idag faktiskt då jag verkligen inte har orken att ligga och steka. Blir stranden imorgon med rumskamraterna istället. För man bör ju vara brun när man kommer hem när man befunnit sig här i mer än tre månader inte sant? Jag kanske är helt ute och cyklar men vad vet jag. Känns bättre att vara lite brun för min egen del. Nyaste nytt fick jag höra innan jag pallrade mitt arsle från treo att dom lyckats bomba igen dom idioterna. Så lämna landet kanske det inte blir tal om ännu på ett tag, men har jag turen med mig så går allt enligt planerna iallafall. För att lugna er där hemma så var det inte i närheten av där jag befinner mig som dom bombat utan inne i palma. Tror intresset av att bomba mitt i magaluf är ganska liten för dom. Så vad händer hemma? Något nytt och spännande? Varmt och skönt fortfarande? Tell me! Nya bilder finns också att njutas av på pixbox samt ansiktsboken. Enjoy!



innan vi ligger på kyrkogårn som alla innan oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback