piss måndag.

Ja hämtade ju hem delar av familjen igår på Arlanda som hade varit i London sedan i torsdags. Dom hade haft det himla trevligt och jag fick lite presenter. Tackar att ni tänker på mig! Tihi. Blev riktigt glad för det jag fick. Och när jag hämtade mammilu och bruur så fick jag fruktansvärt ont i huvudet. Varför är en jäävligt bra fråga.
Det ville sig inte riktigt gå över heller så imorse när jag vaknade fanns den där och jävlades med mig. Trodde det skulle hjälpa med treo innan jag kilade till jobbet men icke. Istället fick jag illamående och ännu värre huvudvärk och började kallsvettas. Det var alltså bara att avbryta min dag och tacka för mig.
Hem och åt lite eftersom jag knappt fick i mig någon frukost. Även det gick väl sådär men fick lite i magen iallafall sedan var jag däckad. I 4 timmar. Jag som tänkte sova någon timme och sedan bara ligga och vila. Gick sådär.
Mådde lite lite lite bättre och fick ringa till jobbet och säga att jag pallrar mig dit imorgon iallafall. Jag måste no matter what.
Så vila vila vila hela kvällen. Blä för huvudvärk det är så jävla jobbigt. Nä nu skippar jag datorn och försöker bli väck den här smärtan så jag jobbar tok bra imorgon. Har lite att ta igen.



så nu är jag en hund själv, och någon borde skjuta mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback