hel dag i stan.

Efter att inte ha varit i stan på drygt 4 månader så ska det faktiskt bli ganska kul. Eller ja i stan har jag ju varit men inte i dagsljus. Stor skillnad. Så om en halvtimme ungefär så ska jag gå mot BUSSEN. Shit åka kommunalt minns jag ens hur man gör? Haha. Jora åkte ju tåg i helgen. Men ska iallafall bli kul att träffa Anja såhär på förmiddagen och luncha lite. Vi har ju lite att prata om då hon flyttade tillbaka till Piteå när jag for. Ett par timmar senare så ska jag möta upp Linda på Söder och fika. Vi har också en hel del att prata om. Haha.
Det har faktiskt varit roligast när man kommit hem och träffa alla igen. Har ju fortfarande en hel del som jag skulle vilja träffa i skaran. Men det får ta den tid det tar helt enkelt.
Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna med bussen.



och ta dig långt härifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback