fortfarande fint väder.

Hur härligt är inte det? Inte för att det är super mega varmt men det är skönt. Man blir gladare av att det är fint väder. Och så är det väl också skönt att man inte dör i värmeslag. Så man kanske ska befinna sig lite i solen idag med min bok. Mys.

Och Jennie, haha jaa jag har helt rört ihop det! Det är ju nääästa helg som det är cupen i hedemora. Inte lätt när det är svårt. Haha.
Pappilu ska nämligen till nogre nu på torsdag och kommer hem lördag veckan därpå. Och han kunde inte åka med på cupen eftersom han är i norge. Då har jag fått för mig att det var nu i helgen. Men så är ju inte fallet.

Idag är det bara handbollsträning som står på schemat. Ska bli roligt nu när jag inte har feber och grejer. Går lite lättare att träna då. Ska väl hinna med och terra mammilu en del eftersom hon har semester. Kommer nog vara en ganska skön dag.



eller så drömmer jag, all oro som du har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback