en trevlig torsdag.

Då har la familia flytt flätet. Känns rätt skönt att vara hemma solo. Okej hade varit lite skönare om man jobbat men kanske får jobba imorgon. Det vore riktigt bra! Mera pengar till världen, eller iallafall mig. Haha. Det jag har hunnit med idag är att ta avsked av mammilu och bruur som åkte vid 7 imorse. Sedan självklart somnade om till typ 10. Har städat, plockat och fixat tvätten sedan dess och ätit lite. Har inte direkt stressat med tanke på att jag inte har något annat att göra idag. Ska i och för sig åka ner till centrum en kort sväng. Och ta en välbehövlig promenad också nu när mammilu inte är hemma och kan joina mig. Är ju så van vid att hon hela tiden är hemma då hon hade semester när jag kom hem. Så ska försöka fördriva tiden med något trevligt innan träningen. Kan faktiskt kolla på lite film då jag stal några av Jimmy. Haha.
Om man kanske ska ta sig mot centrum så har jag gjort något iallafall.
Hoppas dom hittar något trevligt till mig i London. Haha.



öppna era trötta ögon och släpp ut det...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi tack så mycket! haha ja det ska jag hälsa honom :P



vad du har varit duktig då =)

Postat av: elena

delta i min frågestund , skulle väll inte vara så dålig :)?

2009-08-27 @ 17:10:31
URL: http://eelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback