en helt ovanlig måndag.

Det går bättre och bättre att vända dygnet faktiskt. Igår gick jag och la mig vid halv 2 istället för runt 4-5. Bra jobbat! Dock vaknade jag med huvudvärk istället. Väderomställningen spelar mitt huvud ett spratt. Idag är det sjukt konstigt väder. Regnar, sol, blåst. Ja you name it. Fast det är ganska varmt trots allt. Säger mammilu iallafall. När jag själv var ut och kände på pulsen så rös jag så att mitt hår blev rakt. Nä, varmt var det minsann inte, 22 grader på termometern. Nja tror ej det. Men ska väl ut på en liten promenix idag kanske. Har tagit en huvudvärkstablett nu så fort den gör sitt ska jag ut en sväng. Med massor av kläder. Brr.
Jag som trodde jag vant mig vid sverige redan men sådan tur har jag inte. Än. Har i och för sig inte gått en vecka ännu så man kanske inte ska stressa för mycket. Det får ta den tid det tar.
Någon annan som har förslag på vad man kan hitta på idag?



(Bilden är lånad av Carro)

du var någon som gick brevid, när jag gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback