va fan hände.

Igår gjorde jag så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Bäddade inte ens sängen. Stort för att vara mig. Glodde på det inspelade Lost med mammilu och pappilu även lite nördvarning då vi såg, så ska det låta. Åt glass och fruktcocktail. Mums. En riktigt nice kväll.
Och vem vaknar INNAN kl 9 idag då? Jo JAG. Har aldrig hänt förut om jag inte måste. Försökte förgäves att somna om i 20 min innan jag insåg att det är bara att kliva upp. Ser det från den ljusa sidan, jag har hela dagen på mig att göra något. Som vaddå? Ingen aning det visar sig.
Men va fan hände? Jag är verkligen uppe med tuppen. Får se vad det får för biverkningar helt enkelt.

21 dagar kvar.

när allt annat här är falskt och fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback