tydligen valborg.

Ja eftersom jag har blivit väldigt tankespridd när det gäller det mesta pga resfeber så har det glömts bort. Kanske tycker jag det är en smula överskattat och inte tycker det är speciellt roligt? Möjligt. Men man får göra det roligt i sådana fall! Right?
Som nu ikväll när vi hade varit i garaget och hämtat våran fin bil och åker förbi Hågelby tänkte jag kläcka ur mig till min bror "Det verkar vara något evenemang på Hågelby idag" Kan man säga, typ valborg. Oops. Ibland är inte riktigt hjärnan med mig. Ganska ofta okej då jag erkänner.
Men nu är det värre än värst.
Jobbade min sista dag innan jag drar idag. Gick ruggigt bra, lite post och skönt område. Nice. Och vädret, vem klagar? Sådana dagar som denna jag inte klagar ett dugg. Eller jo, det kan blåsa lite varmare. Haha.
Så nu drar det verkligen verkligen ihop sig.
Sedan har jag bara varit hemma, vilat och hämtat fin bilen med pappilu och bror min. Allt för att överraska mammilu då det är hennes pärla. Bolaget och inköp av god middag. Mums. Kvällen kan inte bli annat än bra. I hope.







Inte helt fel bil. Buick -59. Mammilus drömbil och hon fick den. Enda bilen av "dom äldre" jag någonsin accepterat.

En riktig mysdag kan man säga. Men stressen kommer mer och mer. Det slog mig verkligen när jag träffade en vän nere i centrum när vi var och handlade "vi skulle ju ses i veckan..?" Ehm ajuste..! Körigt eller körigt? Ungefär. Sorry. Men vill ju verkligen hinna träffa alla som det är planerat. Verkar som min tid inte riktigt räcker till.
Juste ikväll blir det nog Söder som det ser ut på schemat. Är sådär inställd till det dock.

2 dagar kvar.

det finns bara ett enda sätt att brinna upp...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjena tjejen!

Ville bara kika in och önska dig en trevlig resa!

Vi kommer sakna vår supervikarie som bara den...

Glöm inte att uppdatera när du väl är på plats där nere och glöm inte mina förmaningar!!!

Hasta la vista baby!



"Mamma Jenny"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback