tack vänner.

För en fantastiskt kul avskedsfest! Kunde inte bli bättre. God mat som bestod av grillat tidigare på dagen med Jimmy*2, Jocke och Linda, perfekt väder att bara mysa i. Något man kommer sakna att sitta på altanen och ta sig en iskall cider och bara njuta.
Vid ca kl 20 så började det trilla in folk. Johan var först ut. Not suprised. Haha. Och folk kom och gick ungefär fram tills kl 4 på morgonen. Bra musik, jätte bra vänner, gott att dricka och en fantastisk stämning. Vem klagar? Kändes som att alla tyckte det var kul, hoppas det iallafall. Jag hade det verkligen toppen! Höll mig på en sjukt bra nivå också så är inte ens bakis idag. Hur fan det nu kom sig då jag förväntat mig det värsta av helvete idag. Haha.
Fanns dock några som mådde som dom förtjänade idag istället. Behöver inte nämna några namn då dom vet vilka det är.
Eftersom jag har sådana underbara vänner fick jag även lite avskedspresenter (som jag inte hade behövt då alla var där och gjorde min kväll) En buket 10 rosa rosor, en resdagbok jag ska fylla i samt låta andra fylla i under resan, en goodiebag med Cosmopolitan och godis för att kunna gotta mig på planet ner och fick självklart en necessär med reskit som jag behöver: rosa solglasögon med Bratz, bilder på mig och mina vänner, en solskyddsfaktor för barn samt en Hello Kitty necessär som allt låg i. Haha.
Riktigt goa vänner har man! Tack tack tack! Kommer sakna er alla ska ni veta. =)

                               

Och det är inte ens närheten av hälften av bilderna som finns. Haha. Så kommer upp på pixbox och facebook som alltid. Dock får jag se när det dyker upp =) Ni får njuta här så länge.

6 dagar kvar.

nåt säger mig att du blir borta en lång, lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback