restarted.

Japp då kände man sig lite piggare iallafall. Vilade till filmen Goal somnade dock inte vilket nog hade varit en bra idé. Men jag är en för rastlös person och när jag vet att jag ändå bara har tid att ligga där en timme kan man lika gärna bara glo på filmen. Men skönt var det och jag tror det behövdes. Var fruktansvärt trött och hade huvudvärk. Så nu känns det 1000ggr bättre. Nice.
Klar för lite festligheter ikväll! Nja inte riktigt, kom just ut ur duschen så har en bit kvar. Men närmare än någonsin. Lite pizza på menyn ikväll, eller om jag kanske tar en salladsrulle? Har inte bestämt mig.
Kan nog bli en kul kväll ikväll tror jag. Har man rätt inställning så funkar allt. Nästan det omöjliga. "Allt går bara man vill" eller hur är det man säger? Haha.
Iallafall så ska jag göra mig i ordning för lite party. Klädproblem som alltid såklart.
Hur ser eran kväll ut då? Det är ju faktiskt röddag imorgon alltså, ledigt för dom flesta kan jag tro.

och jag tror vi måste starta om på nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback