påskhelg.

Bättre väder och bättre påsk får man nog leta efter. Det har inte varit mycket alls. God påskmiddag igår och har njutit av solen. Visst blir man piggare av fint väder? Jag blir riktigt uppåt. Fast jag borde nog ta tillvara på dagarna mer nu när det drar ihop sig. Men det kommer väl antar jag. En kompis till mig åkte dit imorse. Usch jag är så avis! Vill också åka nu. Fast jag tycker det är ganska bra att jag har lite tid på mig. För paniken smyger sig på lite grann.
Igår var vi hos Micke och Pia. Blev väldigt lugnt för alla, tror att det fina vädret tar på krafterna ändå. Alla var helt slut. Så vid halv 12 ungefär får jag skjuts hem av Pia. Det tackar jag för! =)
Idag får jag väl se om jag kanske pallrar mig mot Hajas där Danne också skulle befinna sig. Fast blir nog att hämta pappilus jobbar bil hos Micke och Pia först då jag lånade den dit igår.
Skönt att man är ledig en dag till faktiskt. Har inte riktigt ork att jobba än. Synd att man inte vore ekonomiskt oberoende så man kunde jobba lite när man kände för det.



Pappilus fina dukning inför påskmiddagen.



Dom heliga glasen. "Buick 1959" Endast framtagna vid speciella tillfällen så att säga.

Tror nog minsann det blir påskmiddag idag också. Jag klagar inte.

20 dagar kvar.

du och jag vi brukade gå förbi alla köer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback