ny blogg design.

Och allt har jag självklart att tacka Cissi för. Hon har uppdaterat den befintliga designen som jag var så nöjd med men nu en lite nyare touch av det hela liksom. Lite magaluf tema på det hela, vilket var meningen. Vattnet och det. För att ändra på den helt vill jag då rakt inte. Är galet nöjd. Hon kan sina grejer helt klart. Lite ny stil på texten och så. Som sagt bara en liten update av det som varit.
Så kan inget annat än vara nöjd med det.
Det kan lätt bli så en riktigt slappar söndag och nya idéer. Typiskt oss och framför allt Cissi. Har man nytänk så har man.
Så tack ännu en gång för en grym design på min blogg som gör det roligare att skriva i den!

25 dagar kvar.

var det den store poeten som hon var förälskad i...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad bra att du är nöjd, det blev faktiskt jag också :) Bra idé med vattnet! :D

Postat av: angelique

cissi: haha ja, tänk att även jag kan vara en liten idéspruta ibland :D

2009-04-07 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback