lördagens bravader.

En lördag jag inte förväntade mig något ifrån då det såg mörkt ut på "hitta-på-något-kul-en-lördag-kväll" sidan. Grabbarna skulle kröka och kolla på fotboll på 4an, Hammarby var i farten. Jag kände inte alls för att göra något sådant. Gillar att kolla på fotboll men allsvenskan på tv kändes inte lockande en lördag.
Följde med familjen till Gustavsberg för att fira pappas kompis fru som fyllde 40. God mat och fika självklart massor av skratt när dom sätter igång.
Strax innan jag åkte frågade 
Cissi om inte vi kunde hitta på något, t ex en drinkkväll. Jag bara älskade idéen och var på direkt. Bestämt och klart, hemma hos mig efter Cissi slutat jobba samt jag var hemma och hade käkat.
Sagt och gjort Cissi kom över med allt hon ägde och hade och för en stund trodde vi att hon skulle flytta hit. Iallafall över natten. Åkte till ICA och köpte ingredienser att blanda med. Blev två vändor då båda totalt glömde borta dom frusna jordgubbarna. Men sedan var det på med droppkorkarna och börja blanda.

 

Drinkkvällen kunde ju bara sluta på ett sätt. Skratt skratt skratt. Och framför allt få nöjet att blanda fantastiskt goda drinkar. Lite av en praktikkväll för min del. Inför vad som kommas skall.
Så efter kanske 3 drinkar så trillar Jimmy, Johan och Carro in till mig också. Då dom blivit övergivna av resterande gänget. Och inte långt efter får jag ett samtal från Treo Linda och även hon kommer till mig. En riktig drinkkväll med andra ord.
Så långt in på natten blev det musik, drinkar, skratt och massor av prat. Låter väl inget annat än lyckat va?

   

Senare på natten kom även min lillebror ner och joinade när Johan och Carro farit hem. Just som vi hunnit gratta Johan på födelsedagen. Haha. Kul födelsedag, nykter och dan.

   

Så visst ser det bra trevligt ut? Självklart, det var ju vi som var i farten. Och det var grymt kul! Hade gärna gjort om det massa gånger. Dock blir det nog ganska svårt nu när jag åker snart..

kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen...

Kommentarer
Postat av: danne

fan ange de ser ut som att någonting fattas där på bilderna!!!



och de e nämligen jag?! vart höll jag hus.

de jan man undra sa flundran! ;D spara lite drinkar som innehåller Öl och as stora glas till mig, nästa gång ni får för er att köra en drink kväll!! ;D

2009-04-07 @ 18:19:27
Postat av: danne

fan ange de ser ut som att någonting fattas där på bilderna!!!



och de e nämligen jag?! vart höll jag hus.

de jan man undra sa flundran! ;D spara lite drinkar som innehåller Öl och as stora glas till mig, nästa gång ni får för er att köra en drink kväll!! ;D

2009-04-07 @ 18:19:44
Postat av: angelique

danne: alltid för dig hjärtat det vet du! du hade för övrigt gått hem och kramat kudden så du får helt enkelt skylla dig själv :) men du är alltid varmt välkommen det vet du!

2009-04-07 @ 18:24:36
Postat av: carrooooooooo

HAHAHAHAHAHAHA asså jag döööööööör!! ANGE du var verkligen tvungen å langa upp bilden på mig med västen vaa?! ;) haha not funny!

Postat av: angelique

carro: hahaha ja självklart :D klockrent ju! du bjuder på den ;)

2009-04-07 @ 20:46:27
Postat av: carroooo

hahaha okej bara för din skull ;)

2009-04-08 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback