igår, idag, ikväll.

Gårdagen var riktigt rolig måste jag säga. Synd att det inte blev Snaps eller att Treo Linda kunde komma. Men kvällen blev mer än lyckad iallafall. Hamnade på Gröne Jägaren för käk och intag av alkohol. Matintaget under dagen hade varit väldigt sådär från min sida så det gick rätt upp i kolan. Men natten är ung och höll mig på en bra nivå.
Mycket folk var det också, både på plats och i vårat gäng. En efter en trappade av för att spara på krutet till ikväll. Mycket klokt.
Jag, Johan och Jimmy (järngänget) gick vidare till Göta Källare, men blev inte långvariga. Trötta och fulla var det bara att ta tåget hem. Då mer eller mindre fyllnade jag huxflux till. Haha. Stackars Jimmy. Tjat om mat och ömmande fötter fick han pinas vägen hem. Kan säga att sängen var väldigt efterlängtad.



Hörde jag skål?



Nice kväll på söder.

Idag är en strålande dag och humöret på topp. Ikväll ska det festast. OM det ska festas! Haha. Hoppas alla andra tycker det också.
Är det avskedsfest så är det. Shit, en vecka kvar bara. Kan inte tro det.
Känner att den här kvällen kan spåra rätt hårt. Grabbarna har bland annat köpt, rödvin och skumpa. Nåja. Detta slutar bara på ett sätt, i dimman.
Så in i dimman allihopa! Så mår vi som vi förtjänar imorgon. Puh.

7 dagar kvar.

sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig vara med om det...

Kommentarer
Postat av: carruuuu

jaa jävlar tack för en rooolig kväll igår stumpan men ikväll kör vi dubbelt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback