helvetes dag.

Att komma till jobbet likgiltig som alltid då man aldrig vet vad dagen har att erbjuda. Idag skulle jag helt enkelt inte klivit upp ur sängen.. Saken var så klar. Total kaos på jobbet. Hur mycket som helst. Jag hade ett "FETT" stort område jag aldrig gått förut. Och minns att när jag gick ett liknande med knappt någon post (om man jämför med dagens..) var det jäävligt mycket. Då fick jag ändå hjälp med ganska mycket också. Suck.
Jag visste att jag skulle komma hem imorgon.
130kg post och ett gigantiskt område. Och jag var sen. Sen sen sen. Kom ut senare än igår. Hjälpen var utom räckhåll. Inte min grej att ge upp men jag var bra nära.
När jag inte kommit långt alls men ändå fått in flytet och trodde att jag hade koll. Så välter moppen bakom ryggen på mig... Posten låg överallt. Jag ville bara gå hem och lämna allt där. Ringer och får dit hjälp som ganska snabbt fixade allt. BLÄ! Jag visste att detta inte var min dag.
Resten gick förvånansvärt bra, fint väder osv osv osv. MEN jag gick ut från jobbet runt kl 17.30.. Klart sist. Inte jätte pigg av att börja kl 7 ätit frukost innan kl 6 och leva på ett äpple och en mandarin.



Jag som tänkte ta med lunch, fast det har ju alltid gått bra annars och jag är alltid så stressad att jag inte kan äta iallafall. Så imorgon är det jag som tänker ta med mig en billys pizza. Såg ut som jag kommer få ha Vårsta imorgon. Vilket också är mördar pass. Men kan ju ha tur för en gångs skull?
Nu dö dö dö, och vänta på "du är vad du äter" tidigt i säng som fan. Och ytterligare ett tråk inlägg. Sorry.

17 dagar kvar.

jag har inga starka armar att bära dig på...

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack för posten idag :D

2009-04-15 @ 21:32:56
Postat av: angelique

sarah: tihi varsegod :D

2009-04-16 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback