helg underbara helg.

Och vad drömde jag om inatt? Oh yes, mitt jobb. Det är ju fan inte sant att man inte kan få vara utan när man är ledig till och med? Vet att jag låg och tänkte igår innan jag somnade "jaha när ska jag gå upp imorgon då..?" INTE ALLS. Är man en smula störd så är man. Kort och gott.
En riktigt trevlig kväll igår, trots vissa tjafs och sådant. Men men, Johan är och förblir mitt och Jimmys "skilsmässobarn" HAHA. Riktigt kul var det!
Träffade även Jocke, som svinar sig ordentligt nere på Mallis nu. Är man avis, nej då inte alls. Hej två veckor kvar. Längtar, jag? Nej nej inte alls. Jag och Johan gick till Tikiroom där Markus jobbar. Har ju lovat såå många ggr att komma dit och se hur det är. Nu fick jag arslet ur vagnen. Sisodär 3 månader senare.. Sorry. Men nu har jag varit där iallafall.
En helt wierd kväll var det kan jag ju bara säga.



Tror inte den här kvällen kommer bli speciellt normal heller. Fortfarande oklart vad som händer men vissa möjligheter finns ju ändå.
Jag njuter bara av att det är helg, får gärna förbli det ett tag till. Ungefär tills på onsdag för då jobbar jag. Så det är lång helg kan man säga.
Och nu jääävlar drar det ihop sig. BARA 2 veckor kvar nu.. Så sinnessjukt att jag inte ens kan tänka mig det. Men jag älskar tanken.

14 dagar kvar.

jag går igenom löven, som faller ifrån träden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback