handboll mitt liv.

Kan inget annat än att säga att handboll är bland det roligaste som finns! Jag älskar sporten och känslan av att få slita in i det sista. Att man tycker det är roligt att springa efter en liten boll och kriga som aldrig förr, det kan jag egentligen inte få ihop. Men jävlar va roligt det är! Och man måste ju inte vara bäst för att tycka det är roligt. Men det är en fördel. Jag har spelat på hög nivå och även på egna villkor. Kan inte säga att något av dom är roligare än det andra. Dom har kommit rätt i tiden helt enkelt. Allt handlar om att göra det magkänslan tycker och känner.
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag gjorde rätt som bytte till BK Salem just den tiden för ett år sedan ungefär. Det var helt rätt i min tids plan just då. Värt att trappa ner och inte satsa på samma sätt. För handboll ÄR roligt. Mer än roligt, det är en livsstil. Glädje och gemenskap.
På tisdag är det jag som snörar på mig mina fula handbollsskor och är taggad som aldrig förr. Hoppas verkligen det kommer folk och att det blir en bra träning. Jag har pinats av att inte få lattja handboll under dom här veckorna. Och kommer sakna det när jag drar. I love it! <3









Fotograf Tim.
Bilder från våran sista match och vi stog klara som seriesegrare. Division 3 here we come! Tack tjejer för en fantastisk kul säsong. Nu krigar vi i 3an.

jag har sett dig som en gång stod längst fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback