ge mig lite helg.

Nu tack. Fy fan vad trött jag är. Det är så att ögonen grusar. Hemskt. Men idag var en bra dag trots Vårsta. Kom hem lagom som jag brukar strax efter kl 15. Fick mycket hjälp idag.
Hade gärna svängt förbi skärholmen en sväng också då jag hittade ett par ur snygga shorts i HM tidningen som kom idag. Men man vet ju aldrig hur dom sitter så ville gärna prova. Men min trogne följeslagare dissade mig. Jimmy skulle titta på fotboll och kröka i tuna. Jahapp. Så blev inget skärholmen. En annan dag helt enkelt.
Hela dagen har känts som fredag, skit irriterande då man vet att det är en jävla dag kvar att jobba. SUCK.
Nåja, hoppas på en grym dag imorgon och sluta tidigt och kanske lite stan? I all hast så glömde jag ju skriva igår att jag fick lön. Så går det när man är helt slut. Då kanske jag hinner träffa Jocke som är på besök i Sthlm innan han tidigt lördag morgon pallrar sig till Mallis. Den grisen!
Kan säga att jag somnade STENHÅRT efter kl 21. Pinsamt, jag vet. Skyller på åldern och alla dom timmarna jag hade jobbat.
Men ack så skönt det var. Vaknade en halvtimme innan jag skulle upp dock. Men mer utvilad än någonsin. Och huvudvärk. Sov kanske liiite länge än vad jag normalt brukar?
Solen bestämde ju sig såklart att börja titta fram när jag kom hem! Jävligt onödigt. Hade ju annars varit nice att befinna sig utomhus i detta underbara väder. Fördel att vara brevbärare Svensson när vi inte har regn, rusk och driv is.

16 dagar kvar.

hade en vän med en bil och vi åkte långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback