då återstår 2 veckor.

Nu är det mindre än två veckor kvar innan jag befinner mig i ett land en bra bit härifrån, spanien. Jag försöker ta varje tillfälle i akt för att träffa dom jag vill träffa och göra saker jag inte kommer göra sedan när jag åkt. För skillnad blir det onekligen. Men tanken är lite märklig måste jag säga.
Gårdagen var minst sagt onormal. Att komma iväg väldigt sent till att avsluta hela kvällen på Tb´s. Vad säger man? Det var ju lördag. Och förmodligen sista gången innan jag åker som jag kommer vara på Tb´s.
En kul kväll som började segt. Träffade några nya människor och några gamla vänner. Ja vad säger man? Jag är nöjd med kvällen. Riktigt roligt.
Hör och häpna, hade inte med mig kameran överhvuudtaget och inga kort togs med mobilen heller. Jag måste vara sjuk. Får fundera över mina synder och komma igen nästa helg. För då måste det minsann fotograferas.
Dagen nu då, no idea. En liten film, en liten promenad? Who knows. Klockan är ju bara barnet så jag har ju hela dagen på mig.

Bjuder på en bild från i fredags istället.



13 dagar kvar.

jag tänker aldrig på dig, bara ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback