before and after, ego.

Jag var ju idag och fixade mitt hår, eller jag färgade och klippte lite. Inte mycket då jag trivs i långt hår. Sarah gjorde som alltid ett mycket bra jobb och jag är nöjd och ljus igen i takt med att sommaren närmar sig. Hon valde bra färger som vi tror kommer se snyggt ut senare i sommar också när mitt hår kommer få utsättas för myyycket sol. So I like it!
Tänkte bjuda på en före och en efter bild. Dock är ingen av dom speciellt rättvisa men aja (i hårets syfte, resten får ni ha överseende med). Ni ser skillnad. Och Jimmy hade inte sett det om han inte ringt när jag satt där och talade om det för honom tidigare idag. För det ÄR skillnad. Eller är det bara jag som ser eftersom jag ser mig själv i spegeln varje dag? Inte med roande min alla gånger kan jag ju tillägga.



Before. Mycket mörkt och förmodligen rätt risigt.



After. Klaga inte på kvalitén är ingen hejare på att ta kort på mig själv direkt. Men ljusare och Sarah kirrade håret med lite grejer därav inte lika lockigt som på bilden innan.

Så måtte det nu hålla över sommaren. För jag kommer inte våga klippa eller färga någon annanstans än hos Sarah. Hon är min alldeles egna idérika frisör. And i love her. Så tackar återigen för hjälpen för det fantastiska jobbet. Tack tack tack!

möt mig där båtarna rullar ut, senare idag...


Kommentarer
Postat av: stina

stoor skillnad! mycket fint =)

Postat av: angelique

stina: tack så jätte mycket! :) är ju som sagt väldigt tillfreds med den nya looken :)

2009-04-07 @ 18:58:31
Postat av: carruuu

fint tjejen ;D

2009-04-07 @ 20:39:08
URL: http://carolinapahlman.blogg.se/
Postat av: angelique

carro: tackar vännen :D

2009-04-07 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback