4 dagar återstår.

Knappt det längre. Och jag har varit kluven idag, otroligt kluven. Det är en smula kaos på jobbet då folk är sjuka and stuff. Så dom ville ha in mig imorgon att jobba. Dock kände jag "njaa har liite mycket att göra imorgon" samtidigt som "jajamensan lite extra stålar har väl ingen dött av" Så dessa tankar slogs och mitt "jag-har-liiite-körigt-imorgon" vann faktiskt. För första gången på sjukt länge. Insåg att det är söndag på fredag så hade inget val kan man säga. Så imorgon är det apoteket, stan med Ackelila och troligen börja packa lite.  Om jag hinner tvätta lite idag vill säga.
För studentskivan blev inställd. Jätte trist för alla som går i den klassen då studentskivan är något ruskigt roligt. Dock är jag ganska lättad då jag är fruktansvärt trött, behöver varva ner, tvätta och umgås med familjen. Kanske storhandla med mammilu, men kanske har tur som slipper och det blir imorgon när allt annat ska fixas. Puh. Kanske skulle börjat i tid?
Då hade jag ju faktiskt hunnit träna idag också. Men väljer att avstå. Tråkigt men sant.
Kul att Anja ringde och förgyllde min dag och kände på resfebern som låg på ca 100grader men svalnat lite nu till ca 85.
En smula stressad.



OM jag drömde att jag reste inatt. HAHA. HELA natten drömde jag om det. Så jävla sjukt. Första drömmen var att jag skulle åka ner tillsammans med familjen O som bott här över vintern osv. Och allt gick jätte bra dock var det bara Anton som reste med mig? Jaja jag är snurrig och det var drömmen också. Andra skulle jag resa själv och hade inte packat och skulle göra det en timme innan avresa. Jo jag tackar. Höll på att missa planet och var inte stressad över det? Haha. Jaja nog om detta.
Små tajt.

alla dansar och jag tänker är du också själv...

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej Sis!

Ledsen att vi inte kom förbi i lördags...Folle ahde ju fyllt år så vi årdnade släktkalas för hans släkt på dagen och på källen gjorde vi middag åt alla i hans band och firade...Jag ska till Mamma och pappa på Torsdag så jag kan komma förbi och säga hej! Puss och Kram Alex


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback