1 månad kvar, bara.

Så sanslöst att jag inte kan tro det. Som ni såg i tidigare inlägg så är det ju bara 30 dagar kvar och inget annat. Jag är lite efter i huvudet när det gäller att räkna. Kan man skylla på att man är vänsterhänt? Har hört att dom som är vänsterhänta har vissa delar i hjärnan som saknas. Jag tror inte på det ett dugg. Vi är unika, och dom mest fantastiska personerna som finns! Därför är vi mycket färre än alla högerhänta. Haha.
Jag kan inte fatta att jag inte är i Sverige om en månad. Och då blir jag borta bra länge. Ouff. Tanken är tuff på alla sätt. Jag har nästa vecka och veckan därpå jag vet att jag ska jobba. Sedan är det bara 2 veckor till att spela på. Hur sjukt är inte det? Kan tyvärr inte få in det i hjärnan för att det är så sjukt.
Blir lite ledsen av tanken hur mycket jag missar här hemma som jag vet att jag tycker är kul. Mysiga sommardagar i stan, med eller utan alkohol, mini utflykter, grilla och sitta på altanen, åka i fin bilen buicken. Men visst jag missar vääldigt mycket men kommer uppleva mitt livs äventyr. Så jag ångrar det inte. Och jag vet att jag inte kommer ångra det heller.
Många tankar flyger runt såklart. Ups and downs as always. Det får man leva med och så kommer det alltid vara.



Snart är jag tillbaka.. Tiden drar ihop sig. Ju närmare det blir desto snabbare går tiden. Iallafall känns det så.

och jag säger du måste vara blind...

Kommentarer
Postat av: stina

vi som är vänsterhänta är BÄST :) <3

Postat av: angelique

stina: självklart ;) <3

2009-04-03 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback