tidspressad onsdag.

Morgonen började inte bäst. Har bytt för tillfället mobil med min lillebror för att testa om det är en liknande jag vill ha. Just nu är svaret, NEJ. Den ringde inte imorse fast jag ställt in allt rätt och så. Iallafall vad jag tror. Är inte så high-tech men det där vet jag ju hur man gör. Tänkte ta en lång promenad imorse och istället blev det ingen då jag vaknade en timme innan jag skulle vara på Sarahs arbetsplats. Suck. Gjorde mig iordning och for iväg.
Hade behövt den där promenaden idag med tanke på bion ikväll.
Nåja, väl klar där så var det bara att åka hem och nu ska jag få i något i magen innan jag åker iväg och jobbar ett par timmar. För att sedan åka, hämta mamma påvägen hem och byta om för att sedan ladda för bio. Så tidspressat är det minsann.
Men jag är glad att vi tar den tidigare bion så man är hemma lite bra tid. Måste ringa min kiropraktor också för min rygg. Nu är det kaos. Efter jag fixat min rygg är jag pigg och alert som aldrig förr! =)
Så nu är det bara att dra på sig lite oömma kläder och käka något snabbt för att sedan åka.
Gillar ändå den här dagen på något sätt.

37 dagar kvar.

ta mig till den där festen i stan, där människor är som du och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback