skum fredag.

Jaa alltså jag kan inte sätta fingret på det och ingen annan heller. Men hela fredagen var super konstig. Alla trodde dom var taggade men så var inte fallet. Har vi tappat stinget? Och jag glömde min kamera hemma. Som Robin sa "Det här var en onödig fredag i jakan, vi har inga bildbevis på att det har hänt och kan inte läggas i arkivet av Jakan helger" Så sant så sant.
Men jag kan inte säga att jag hade tråkigt, men det kunde varit så. Allt var bara skit konstigt. Jag känner mig tom. Och jag var inte ensam om tanken iallafall vilket var skönt.
Så imorse blev det en super god frukost med familjen Karlsson-Bryttmar. Lika trevligt som alltid när jag är där, börjar känna mig som hemma kan man säga.
Tog med Robin till outlet så han kunde köpa sina värmebrallor, sedan systemet och sen hem. Och nu är jag lite små trött och tänkte hinna vila lite iallafall så man orkar kvällens bravader. Tror det kommer bli trevligt ikväll =) Och nu vet jag ju att jag slipper komma dit själv, jag som är förvirrad sedan förr skulle inte göra saken bättre ensam.
Nåja, nu vila sedan 20 års fest! Hoppas ni får en bra lördag.

34 dagar kvar.

jag tror du grät och sa, först skratten, sen dom där tårarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback