shopping = kärlek.

Jag blir iallafall mycket piggare och gladare av shopping. Det kan jag inte sticka under stolen med.
Sov som vanligt riktigt uselt inatt. Hajar inte grejen. Somnade vid halv 5 och prick kl 7 när nyheterna på 4an börjar så vaknar jag. Lyckas somna om efter ett tag och vid kl 10 är man vaken igen och det är bara att kliva upp. Vad är grejen!? Hade i och för sig en sjuk mensvärk imorse också, och har det fortfarande men det var inte därför jag inte kunde sova. Jag vill hitta felet.
Så jag bestämde mig iallafall att trotsa mensvärken och dra iväg till Skärholmen som börjar med invigningen idag. Sagt och gjort så fick jag även med mig Cissi och hennes klasskamrat, mycket trevligt. Jag som suttit igår och kikat på nätet efter nya schyssta sneakers eftersom mina Fred Perry börjar säga upp bekantskapen efter 1 års kärlek. Hittade dock på nätet ett par jätte snygga Diesel, i jeans tyg typ. Men, jag är mer för vita skor trots att det är väldigt opraktiskt.
Därför blev det av att kolla idag istället.
Då hittade jag ett par snygga adidas och till min stora lycka var det också 20% rabatt pga invigningen. Tackar.



Har lite svårt för modeller som är lite högre men dessa funkade bra. I like it! Det är början på mitt nya liv. Man dör inte av lite förändring.
Köpte även ett linne på Gina Tricot för 100kr. Tröst shopping är bäst!
Love my new shoes som ska invigas imorgon när vi drar till Dalarna och Hedemora på cup. Vad tycks?
Nu ska jag ta mig en bit mat eftersom det har jag inte gjort på hela dagen mer än en glass, som för övrigt var väldigt god.

livet förändras, var jag än går och kommer det kanske, inte alltid va vi två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback