laddad och klar.

Inför morgon dagen. Eller inte. Vill inte vakna alls imorgon. MEN jag får sovmorgon 2 timmar. Lycka. Fast jag lär jobba betydligt längre. Måtte gudarna vara med mig att jag slipper sluta så sent som 22.30.. Nåja, jag kanske målar fan på väggen nu såhär innan, kanske inte alls blir så jobbigt. Ny dag med nya möjligheter.
Jag har iallafall städat och bäddat rent i sängen så jag får sova gott inatt(?). Ska sova nu efter en träning med många trötta hjärnor. Haha. Men jag har givit mig den på att jag ska bli bättre. Sakta men säkert sitter även kantskotten på Palmborg som har varit en av mina svårigheter sedan barnsben. Jag har snart överlistat henne. Haha.
Både synd och bra att det inte är henne man möter i en blodig kamp om vinsten. Seriepremiär söndag. Taggad.
Men först, klara sig igenom onsdag innan söndag ens hägrar.
Kanske Kim och Nolan från Götet kommer upp till den rätta sidan av Sverige. Ska göra mig i sådana fall ett gott försök på lördag att träffa dom på kvällskvisten! Man kan aldrig få för mycket.

men varför är vi inte fler och det är bara du som ler...

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha okej :p ... hörde en tjej på tåget som pratade om det också! Undrar om de släpper in 20åringar ändå...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback