hård jävla dag.

Börjar ju inte as bra med att försova mig 30 min. Men eftersom att jag är så snabb så hann jag till jobbet iallafall. Går ju upp ca 50 min innan jag måste åka. Tack vare detta hamnade jag ur balans i min morgonrutin. Men fort gick det.
Slet som ett djur på jobbet. Dock slapp jag vara med under heela lunchen. Haha. Det var iof ganska skönt fast det inte blev mer än ca 30 personer.
Eftersom att allt är sprillans nytt så har vi heller inte så mycket små saker som behövs. Vissa typer av vispar, bunkar, silar jaa you name it. Och allt sådant var beställt och kom idag. Det fick jag packa upp och diska. Gick ju ganska fort men det var inte super kul direkt. Men roligare än att bära tungt och flytta om i förrådet som jag också fick göra. Puh. Jobbig dag men den gick fort.
Egentligen tänkte jag när jag kom hem att bara lägga mig och vila lite men ångrade mig lite. Insåg att jag måste tvätta skjortan jag jobbar i samt mina byxor så det blev att sätta igång tvättmaskinen. Och när man ändå är igång med tvätt så tvättade jag och städade bilen, för fan va det behövdes!
Lär ju bli minusgrader och usch-väder så bäst att passa på för sedan är det försent. Och när det nu idag också var fint väder.



Tänkte ta en promenad men har ju ändå träning ikväll så det får vänta. =) Så jag har varit riktigt duktig idag känner jag! Skönt att slippa städa rummet också.
Men nu ska jag ordna middag sedan blir det att lägga sig och vila, alltså läsa och titta på tv. Haha.
Skit dag i övrigt.

Dagens låt: Coldplay - Viva la vida

24 dagar kvar.

det var nästan alltid svart i tankarna på långedragspaviljongen...

Kommentarer
Postat av: Akhila

Måste ses nån dag ju gumman ! :)

2008-09-24 @ 14:09:19
Postat av: angelique

akhila: absolut :) säg bara till så löser vi det :)

2008-09-24 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback