Grattis pappa! <3

Mitt svensson liv har tagit fart tror jag. Dagar som denna lär väl ungefär alla mina dagar se ut mer eller mindre. Jobb, träning, handla mat, fixa middag och chilla. Därför ska man försöka att variera vardagen med olika saker. Idag var det i och för sig inte meningen att träningen skulle utföras hemma men så får det bli. Inte fan tänker jag stå och svettas inför några byggjobbare. Hahaha.
Eftersom att det mycket som det fortfarande byggs på och kompletteras var dom idag delvis i gymmet. Då tänker jag då inte vara där iallafall.
Så idag tänker jag ta en promenad samt prova vårat Wii Fit jag och min bror införskaffade för bra länge sedan nu. Har inte hunnit pga tidsbrist eller så har han inte varit hemma och kunnat visa mig. Jag är inte speciellt teknisk så jag tänker inte våga mig på det där. Iallafall inte utan hjälp. Så länge man får igång allt är det nog inte så svårt. Men så ska man komma dit också.



Imorse trodde jag inte det var sant när klockan ringde. Kändes som att jag precis somnat. Vilket jag säkert gjort också. Det var ju liksom inte första gången. Drömde massa konstigt inatt, så det var ingen höjdare. Och gjorde inte saken lättare att sova heller. Kan man någonsin sova en hel natt kanske? Vore ju helt underbart att få uppleva den känslan. Haha.

Idag fyller min fantastiska pappilu år!!! Stoooort meeega grattis till dig!! <3 Hoppas han fått mitt sms och läser det idag =) Det känns konstigt att han är borta på sin födelsedag och mammas födelsedag och min. Och julafton och nyårsafton. Hm. Det är bara att glädjas med honom om 5 månader är han hemma igen! Sen kommer det säkert vara konstigt att vänja sig vid att ha honom hemma när man väl vant sig att bara vara 3 i familjen.
Kändes så jobbigt när mamma sa igår att hon ville åka och spela bowling snart med familjen. Och jag påpekade det att det blir svårt eftersom att pappa inte är hemma. Men så sa hon ju faktiskt "jaa just nu är vi bara 3 i familjen". Vilket är sant.



Mår han bra mår jag bra. Pappilu till höger.

Dagens låt: Everlast - White trash beautiful

25 dagar kvar.

är att du då ser det hur smutsigt livet blivit...

Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh.. vill också ha wii fit! :)



hehe tack :) .. han verkade nöjd han också..han är ju dock inte lika entusiastisk som person som jag är :p

Postat av: bitte

snyggt

2008-09-22 @ 17:48:34
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Tiiger

25 dar till?

2008-09-23 @ 16:23:18
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback