dagen såhär långt.

Har varit riktigt kass. Så den som inte orkar läsa om massa klagomål på det mesta kan skippa det här inlägget. Måste få ur mig lite aggressioner just nu. Blä.
Jaa i vanlig ordning kan jag ju inte sova om nätterna, fråga mig inte varför det är så för jag har ingen aning. Hur trött jag än är så går det bara inte. Somnar om jag har tur vid 4 och vaknar igen vid 7 snåret för att sedan ta ca 30 min - 1h på mig att somna om igen. Frustrerande så in i havet.
Idag var det då tandläkaren. Börjar med att näst intill komma försent i allt spö regn. Tur att man har körkort och bil.
Får dommen att jag har hål och det bör lagas. Och att jag ska använda nå konstigt floursköljmedel samt någon gel av något slag. Jahapp. Har jag något val? Nix.
Men det postitiva med det hela är att, staten bidrar med 300kr på första besöket så det blev, endast 475kr att betala för undersökningen! MEN fantastiskt!
Ska ut och betala. Har jag pengar i plånboken, nej, har jag betalkortet med mig, nej. Det betyder också att jag har kört i två dagar utan körkort samt betalkortet eftersom dom ligger kvar i min lite mindre plånbok jag brukar ta ibland. Jävligt moget av mig.
Så då får jag istället hem en faktura på detta. Underbara folktandvården. Och vad lär det inte kosta att laga mitt förbannade hål sen då?
Vill inte veta.



Efter det var det ju bara att åka hem och hämta betalkortet samt körkortet för att åka tillbaka ner till Tumba och Apoteket för att inhandla dessa saker. 119,50kr senare..
Det var bara att gå in på röriga ICA och köpa mjölk och morötter.
Sedan ringde mamma så jag kunde få ur mig en del också. Tröst köpte mig en glass också.

Tack nu är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback