yes vilken onsdag.

Den blir som sagt bara bättre. Förutom att jag upptäckt ett blåmärke MITT på handleden, hur fan kom det dit? Nåja, handoll är en "farlig" sport minsann. Haha.
Men vårat boende i nere i Magaluf är snart bokat och klart, tusen tack familjen O =) Ååh va roligt att vi snart är tillbaka till vårat "andra hem". Eller snarare vi var på TreO mer än någon annanstans på resan. Haha. Trivdes vi eller trivdes vi?
Från två siffrig nedräkning till nu endast en, 9 dagar kvar. Fy fan va nära det är. <3



Så jävla värt. Och sen kryssningen i november. Kan det bli bättre? Dont think so!

Har just pratat med Robin i ca 40 min. Blir ofta så när han vill vakna till liv när han powernappat. Är man inte en fantastisk vän trots allt? Känner mig väldigt uppåt och endast 45 min kvar innan jag är bänkad framför tvn och tv4. Veckan kan bara sluta bra nu. Visst?

som om jag hade något bättre för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback