vårdcentralen.

Ja jag tyckte nu att det var dags att kanske kolla upp vad det var för fel på mig och hoppas på att bli frisk. Så vårdcentralen blev det. Träffade min husläkare och fick konstaterat att influensan hade jag då haft och den är nu i sitt slutskede med lite hosta och så. Men jag är fit for fight att börja träna nästa vecka igen. YES! Äntligen.
Så då har jag nu mer förståelse för varför jag varit orkeslös och varit så pass sjuk osv under den här tiden eftersom jag haft influensan. Kan ju faktiskt säga haft när man iprincip är frisk förklarad.
Känns mycket bra att ha hört att jag kan köra på i den mån jag orkar igen. I need it so bad.
Man försökte börja sitt nya liv och inte är det någon bra början att bli sjuk och trycka i sig massa skit. Not great at all.
Så jag firade det genom att åka och lämna Sarahs födelsedags present jag fixat i dagarna samt handla hos mamma.
Mer händelserik dag får man ju leta efter?
Så, vad händer nu då? Helg och Halloween. Inga planer förens imorgon att fira Emilia som gått och blivit gammal.
Ska dock äta middag med mamma och bror ikväll men mer än så blir det inte vad jag vet.
Och eftersom jag håller på att förnyar mig med msn beta, ny mobil så håller jag nu på också att byta msn adress. Hur ska detta gå. Haha.
Magkänsla mina vänner, funkar alltid.

14 dagar kvar.

Dagens låt: Nickelback - Gotta be somebody

ge mig något som tar mig nånstans, för jag vill veta om kärlek finns...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja eller hur! men kulturen här är helt annorlunda

skönt att det är i slutfasen!

Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-10-31 @ 18:24:05
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback