tristess.

Jag går mig själv på nerverna nu. Det är så himla tråkigt att bara vara hemma och göra absolut ingenting. Jag bestämde mig för att kolla på Rederiet och var lagom klar till middagen. Perfekt tajming.
Men ändå, fan så tråkigt det är.
Förhoppningsvis är jag frisk snart, väldigt snart. Blir hemma imorgon också eftersom febern vägrar ge med sig. Influensan säger dom flesta att det kallas. Jag är bara irriterad.
Men imorgon kväll stoppar ingenting mig för att heja lite extra på min man, Håkan Hellström <3 Har jag fortfarande feber så kan jag säga att jag löser det.



Min man, min värld, mitt allt. Ingen kan ta hans plats.

Så imorgon är jag väldigt väldigt glad. Det är jag ändå men lite extra imorgon såklart. Hihi.
Och ikväll blir det att försöka bli av med tiden på något vis. Hur vet jag inte. Jag vet att Design Simon & Tomas går på tv då har iallafall en timme gått. Yeey.

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ange <3 Håkan-Bråkan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback