sjuk som ett as.

Iallafall känner man sig döende. Nåja i torsdags kväll gick jag och fick feber. Tänkte inte mer på det och tokdäckade i sängen kl 20 haha. Jag mådde nog inte toppen. Upp och jobba kl 7 och då var det jobbigt. När jag har feber så känner jag mig som två meter lång, yrar och mår allmänt kasst. Men för dens skull behöver jag inte se ut som ett spöke, ungefär som igår. Så när Fredrik kom till jobbet fick jag åka hem, trots att han har ryggskott. Bra man är.
Hem och as sova hela dagen, för jag trotsade min feber och åkte till Nacka Forum med Jimmy iallafall, han fick köra av säkerhetsskäl. Men DET var jobbigt. Kände mig svimfärdig flera ggr och orkade inte gå speciellt fort. Tur att man inte hittade några passande kläder så man slapp prova. Haha.
Så ett par nya snygga sneakers, självklart adidas. Från 800kr till 450kr vem kan låta bli. Så är dom av samma "serie" som mina vita sneakers jag har, fast dom här är låga och hel svarta. Ur snygga!
Jimmy köpte också skor och så hittade jag lite kläder till honom som jag tyckte han skulle ha. Sagt och gjort.
Man kan säga att vi inte var där speciellt länge. Kanske 1 ½ timme.
Och när vi var påväg dit så ringer min älskade pappa <3<3 Såå skönt att höra hans röst igen. Fan va jag saknar honom! Han var nu i Sharm el sheik där vi varit tidigare så han kände igen sig lite grann. Och idag hör han av sig till mamma för sedan kan vi inte prata med honom på 2 veckor. Usch fy och blä.
Jag blev lite piggare av att höra hans röst och hur han hade det iallafall. Saknar dig pappa!
Idag har vi match i tyresö mot Tyrold. Kan jag vara med och spela, nej det kan jag inte. Jävla piss och skit! Jag har verkligen sett fram emot att få lira. Men icke. Tänkte att jag kunde spelat om febern lagt sig lite men det har den såklart inte.
Nåja bäst jag gör mig lite fräschare så man inte ser ut som ett svettigt vrak.

20 dagar kvar.

vad jag bryr mig om nu är att höra dig andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback