semestern är över.

Det kändes imorse när mitt alarm skrämde skiten ur mig. Jag trodde jag hade dött faktiskt. Men jag hade ju vaknat ett par gånger som vanligt innan så jag visste att så inte var fallet.
Idag har gått fort på jobbet och jag kvicknade till ganska fort, det var ju fint väder ute. Tacka gudarna för det!
Jag som gillar onsdagar kunde inte låta bli att le när jag fick åka hem strax efter kl 14 samt åkte och köpte Sex and the city filmen på Maxi <3 Gjorde ett dunder kap och köpte ett yoga set också. Haha. Var ju så billigt så jag inte kunde låta bli. Så börjar Bonde söker fru nu också, vilket är perfekt. Så hämtade jag ut Håkan Hellström biljetterna på Råsunda idag <3 <3 Vilken bra onsdag det blev!
Dock är jag besviken på lönebeskedet och ska kika upp det där. Hm.
Nåja, jag kan då inte sluta tänka på Magaluf och min framtid där. Det kommer bli så förbannat kul!!
Jag gör något med mitt liv, vilken upplevelse.

 

Mitt framtida jobb.



Vem tackar nej? Not me.

Så allt är så nytt och så spännande, jag vill bara kasta mig in i allt nu. Men har fortfarande mycket annat att se fram emot innan jag åker. Bland annat att pappa kommer hem om 4 månader ungefär. Bara det är en otrolig väntan.

23 dagar kvar.

du är bara en av många människor jag drömt om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback