nu är jag less.

På min mobil, den lever verkligen sitt eget liv kan jag ju säga. Raderar och skadar sms som jag både fått och skickat. Sen skickar den om sms jag redan fått samt tar tillbaka raderade skickade sms. Hur går det här till? Den har aldrig betett sig så förut. Suck. Så nu är det ju akut med en ny mobil. Inte vad jag tänkt mig ännu dock.
Och ja, jag har fixat nya uppdateringar till den. Och ja, jag har startat om den både en och tre ggr. Men det hjälper inte.
Så nu gäller det att hitta en mobil man vill ha och tänker lägga pengar på. Då kom vi till det svåra. Fan.
Vet att jag vill ha en bra kamera mobil från Sony Ericsson.
Hjälp mig?

jag har inga starka armar att bära dig på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback