helt galet.

Har redan helger i november OCH december inplanderade. Jaa och då räknar jag ju inte julafton och sådant såklart. Utan snarare 20 års fester. Så himla kul att man inte är speciellt ensam längre! Haha. Förut gillade jag inte att planera, delvis inte nu heller men när man får se fram emot sina planer är det en annan sak. Som Magaluf om bara 15 dagar. Shit 2 veckor kvar bara..! Kryssningen i november jaa och så vidare. Tror ni förstår vad jag menar.
Att ha något att alltid se fram emot får mig att må så himla bra. Så därför ska jag sträva efter att alltid ha något att längta till. Och det behöver inte alla gånger vara en resa på 1-2 veckor utan bara något litet. Tror att det är viktigt för alla.
Så trots att jag ligger hemma och försöker kolla på film (dör dock av tristess snart) och kurera mig med min huvudvärk och mensvärk som gör sig mer påminda för varje sekund. Så mår jag bra av att veta att det är saker på gång.
Förhoppningsvis redan om en vecka.
Jag tänkte jobba imorgon vad som än är orkar inte ligga hemma och så är det ju lagfest på kvällen också. Jävlar måste fixa saker att ta med också. Sådärja.
Tänkte orka mig till träningen ikväll också, får inte missa! Match på söndag också. Taggad som fan faktiskt. Hemma/borta match. Min första "hemma" match. Känns konstigt att säga att Skogsäng är min nya "hemma arena" och inte Idrottshuset som det varit i 15 år. Blir lika förvånad när gröna tröjan åker på. Men vilken känsla. Jag känner glädje till handbollen igen.
Obeskrivligt. Jag är väldigt glad åt mycket just nu. Så mycket förändringar och allt. Trivs nog rätt bra i min tillvaro just nu. Och det är inte tabletterna som pratar utan faktiskt mina egna tankar.
Så se till att alltid följa eran magkänsla, då mår man som bäst.



15 dagar kvar.

Dagens låt: Håkan Hellström - Tro och tvivel

men den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback