håkan hellström ikväll.

Det är min lycka, min kärlek, mitt allt. Håkan H <3 Synd bara att jag fortfarande är sjuk. Jävla piss och skit. Men lite huvudvärkstabletter ska lösa det. Inget stoppar mig att få se min man. INGET.
Uppladdningen hittills har varit en lunch med Akhila, mycket trevligt och vi har tagit igen en del tid kan man säga. Fler gånger absolut.
Så annars idag har jag inte hunnit med så mycket faktiskt.
Blir tyvärr hemma hela veckan, till min sorg både i plånboken samt nerver. Jag orkar inte vara hemma. Det är dö tråkigt. Men det är bättre att jag blir helt helt frisk faktiskt.
Och till all helvetes sjukdom så fick jag böter idag, pga slarv. Jennie du är inte ensam. Haha. Nåja, jag ställde p-skivan på halv 2 istället för halv 1. KLANT! Tjoff, 250kr i sjön. Precis vad jag behöver nu.
Man ska aldrig ropa hej innan man är säker.
Jag tänker då inte gråta blod över detta nu, för jag ska åka in mot stan snart och möta upp Rasmus och Johan för att sedan glo på Håkan! Fan va kul det ska bli! Love love love =)
Skiter i vad ni tycker, men jag älskar den mannen.



Värmer alltid i hjärtat att se honom.

17 dagar kvar.

Dagens låt: Håkan Hellström - Kom igen Lena

varför måste vi döda varandra...

Kommentarer
Postat av: jennie

skönt att ja inte är ensam, haha;)

Postat av: angelique

jennie: haha nää men du tar ju priset alla gånger :D

2008-10-29 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback