grattis emilia.

På 20 års dagen!! =) Hoppas du får/fick en bra dag trots regn. Vi börjar bli gamla nu. Haha.
Själv är jag redan hemma. Åkte från jobbet vid 9 imorse. Huvudvärk för 3 dagen i rad och kändes som att jag hade feber imorse, vilket jag inte hade. Men så det fick bli att åka hem och krya på sig tänkte jag. Hatar att ligga hemma, man blir så rastlös. Har kollat en film redan, Djävulen bär prada. Somnade dock. Vilket jag verkligen verkligen behövde.



Så nu blir det film nr 2. Just my luck. Har lyckats somna ifrån den varje gång jag givit den ett försök. Så kanske den här gången?
Så här många filmer på en och samma dag har jag inte sett sedan jag, Robin och Tim efter midsommar eller om det var något annat kollade en hel del filmer och låg och halvsov. Skönt som fan var det iallafall.
Inte lika kul att glo själv dock. Haha. Därför det aldrig blir av.



Hoppas eran dag ser lite ljusare ut än min. Fast jag ska inte klaga, en perfekt dag att ligga hemma på. Bara man inte gör det för mycket. Det är sååå tråkigt verkligen. Jag som inte kan ligga stilla speciellt länge heller. Så länge jag inte börjar städa eller något annat som lätt kan hända så är det ju bra.

16 dagar kvar.

vi såg på dom unga och glömska, i båtar och i varandras armar...


Kommentarer
Postat av: Emilia

TACK ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback