finns inga ord.

Gårdagen var ju hur härlig som helst. Världens skönaste höstväder, alltså blev det en tripp till stan och lite sightseeing för Markus som är från Malmö. Visst har han varit här förr och så men inte sett stockholm speciellt mycket. Så jag tog honom till Gamla stan och vi drev runt där och kollade affärer för att sedan gå förbi slottet och mot Grand Hotell tillbaka. Kunde inte prickat in en bättre dag. Inte sådär kyligt och inte varmt. Lagom. Lagom är bäst.
Jag är ju ingen direkt bra guide då jag själv inte är speciellt haj på Stockholms gator men lite kunde jag iallafall så hoppas att han fick ut något av det. Haha.
Tog ju såklart inga kort i stan tråkigt nog, hade ju varit perfekt annars. Men huvudet var väl inte med eller något.
När vi kom hem åkte vi och handlade mat till hela familjen, thai mat mums! Och så blev det att vi spelade TP från svartvita tiden med mamma senare på kvällen. Bra att mamma vann och vi kom lika, annars hade man nog fått det jobbigt.



Hoppas du hade en bra helg här i Tumba Markus. Vi ses till Reunion igen =)

Så idag for jag iväg till jobbet tidigt satan och ville inget hellre än att sova. Men kort dag, åkte från jobbet tidigt för att hinna med att skjutsa Markus och tandläkaren. Hann iallafall inte. Kanske tur att jag missade min tid ändå. Fast jag var så förbaskat irriterad att dom tagit en sådan kort tid för ett längre ingrepp. Nåja ändå så hade det gått på mer än 1000kr!! Hallå!? Man skiter inte direkt pengar. Och vad skulle jag gå haft med mig till Magaluf..
Så om en månad ska jag tillbaka. Så tur i oturen kanske.
Innan jag hade åkt hem från jobbet svängde jag förbi Råsunda för att hämta ut Håkan Hellström biljetterna, tro inte på fan att det är stängt!? Det skulle ju vara öppet 10-18. Joo tjena!
Irritationsdag. Blä.
Så jag har inte fått något som helst vettigt ut av den här dagen faktiskt. Fan va skönt!
Chillpill. Styrt om lite musik på datorn typ. Det är SÅ måndag. Men jag jobbar bara tills torsdag. FANTASTISKT! 4 dagar kvar. Man är ju så jävla taggad. Vi ska verkligen tillbaka!! =)
Och jag är så sugen på sommaren sen. Ååh. Så nice allting i framtiden. Man har dörrarna öppna.
För att förlänga det här inlägget ytterligare så kom bilder från pappa idag.. Har inte kollat på dom än men snart. Då får vi se hur han ser ut utan mustasch!!! Jag är as spänd. <3 dig pappa. Saknar dig så det gör ont..

4 dagar kvar.

Dagens låt: Metallica - The day that never comes

allt är för sent, för sent för vind, för sent för kärlek, ren som snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback