en dag närmare helg.

Arbetsdagen idag gick ovanligt fort, kan vara för att jag hoppade lunchen också. Var ingen god mat kvar så jobbade av det sista och valde att åka hem tidigare istället. Underbart! Jag klagar inte.
Så tar jag morgonpasset imorgon och får gå hem uber tidigt. Kan inte bli bättre. Fantastiska helg! För det kan ju inte bli annat än bra hoppas jag. Dock fortfarande lite förundrad över matchen på lördag, jag diggar mest att spela match på söndagar och plötsligt är det på lördag. Nåja, börjat vänja mig vid tanken iallafall.
Imorgon kväll kommer spenderas hemma hos Jimmy med några gamla bekantas ansikten och troligen lite dricka. Men kommer ta det väldigt lugnt med tanke på matchen på lördag. I want to kick some ass! =)
Resten av helgen får se vad som det blir av. Men förmodligen kommer den bli väldigt bra. =)
Nu är det bara att fortsätta tagga till träningen och se fram emot helg.

8 dagar kvar.

Dagens låt: The Script - We cry

kanske rulla ut ur staden utan att förklara sig för nån...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fixar en åt dig på stört!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback