det drar ihop sig.

Som fan! Idag har jag faktiskt inte tänkt så mycket på resan trots allt. Annars brukar det vara min första tanke när jag vaknar och sista innan jag somnar. Fantastiska resa. Men idag har det varit en konstig dag. Kom dock hem väldigt tidigt kl 15. Vilket var skönt då jag trodde att jag skulle behöva jobba längre.
Så imorgon är sista arbetsdagen denna vecka. Sedan är det semester!! Jag är så glad över att få komma iväg lite. Man behöver det. Sedan är det 1 månad kvar innan Magaluf reunion kryssningen. Galen resa. Frågan är vilken som kommer bli värst? Haha. I just love it!
Shit, måste skriva ut våra flygbiljetter samt packa. Oj oj oj. 2 dagar kvar =) Tiden går förbannat fort. På gott och ont.
Så det som står på schemat idag är, kiropraktorn om ca 1 timme. Äääntligen fixa ryggen, tack mamma! För att resa och sitta på ett plan med rygg ont är ingen höjdare vill jag lova. Och nu ska jag väl förhoppningsvis bli av med skiten ett tag.
Sedan städa lite tror jag och påbörja packningen, ikväll är det bonde söker fru! Skön onsdag som fan.
Kommer få packa det sista på fredag tror jag eftersom det är träning imorgon och min resfeber redan gjort sig påmind kommer jag mest springa runt. Haha.



Stället som förändrade resan.

Känner mig ganska tillfreds med allt just nu. Mina bekymmer är nog mest att få behöva skrapa rutorna på morgonen.
På något sätt blev jag lättad när jag fick höra, fråga mig inte varför. I like it that way.
Bara en grej kvar sedan kan jag luta mig tillbaka och bara vara nöjd. Men jag är knappt en bra bit påväg dock.

2 dagar kvar.

Dagens låt: Avril Lavigne - Why

när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback