blir inte av med det.

Blir man frisk? Nej det blir man inte. Jag är fast i träsket med feber, hosta samt känns det som att ögonen ska ploppa ut om jag bara tittar åt sidan. Va fan är det frågan om?! Jag har haft feber sedan i torsdags kväll är det inte dags att det ska gå över snart kanske? Tydligen inte. Jag har drabbats av något obotligt tror jag.
Nej jag är inte döende, bara irriterad.
Jag måste ju jobba imorgon men så länge febern håller i sig är det jag som måste vara hemma. Jävla piss och skit. Så ruttet att vara hemma dessutom.
Men på tisdag är det jag som går till jobbet, oavsett vad. För på kvällen är det älskade Håkan Hellström <3 min man, mitt allt!
Jag har hört att man blir snabbare frisk om man är glad. Så jag får tänka på Håkan helt enkelt, är jag frisk imorgon då? Man kan ju alltid hålla tummarna.
I och för sig hade jag ett samtal med en god vän idag som gjorde mig glad faktiskt. Det kommer jag kunna vara glad åt ett tag faktiskt. Så jag kanske rent av är frisk imorgon. Shit va mycket glädjeämnen som dök upp helt enkelt.
Jo men jag är glad iallafall. Låt mig nu bli frisk.
Igår var en jätte skön hemma kväll med mys framför tvn med mamma och vi lagade underbart goda kyckling fajitas. Muums! Det ska vi bjuda pappa på när han kommer hem =) Så den här helgen har det liksom inte hänt ett skit för min del. Kanske behöver det? Om inte annat tackar min plånbok mig i framtiden.

19 dagar kvar.

Dagens låt: Coldplay - Clocks

medan mina ögon letar efter vad dina ögon vill...

Kommentarer
Postat av: Rosie

Vad kul att det börjar lösa sig för de, otur med febern! Ska du bli bartender nu och vara på treo i sommar? =) Hoppas att du kommer trivas totalt!!! Puss kram kry på dig vännen

2008-10-26 @ 17:44:43
Postat av: angelique

rosie: jaa usch inte kul alls att vara sjuker :/ javisst ska jag det :) ska plugga teorin hemma över vintern, fått låna barskolans bok av treo så det kommer bli gryymt :) det lär jag absolut göra! :) tack så mycket! puss å kram

2008-10-26 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback